Често задавани въпроси


Как мога да кандидатствам за заем?

След като сте избрали подходящ за Вас ПРОДУКТ, кандидатура за заем може да направите като посетите най-близкия за Вас офис на "Ипокредит" ООД.

Какви са необходимите документи за кандидатстване?

Нищо друго освен личната Ви карта.

Какво е вашето работно време?

Обслужваме клиентите си от понеделник до петък 09:00-18:00, събота 09:00-13:00

След колко време ще разбера дали съм одобрен или не?

Разглеждането на данните на кандидата и вземане на решение отнема няколко минути.

Ако изплатя заема си предсрочно, дължа ли наказателни такси и комисионни?

Вие имате право да погасите предсрочно задължението си без да дължите такси, комисионни и други разходи.

Какво става със събраната информация?

"Ипокредит" ООД е администратор на лични данни по Закона за защита на личните данни. Компанията стриктно спазва изискванията на този закон. Ние не използваме получената информация за никакви други цели.

Как трябва да процедирам, когато съм си сменил постоянния адрес или адреса за кореспонденция?

Съобщете ни възможно най-бързо новия си адрес, като се свържете с Вашия кредитен експерт и попълните Уведомление за промяна на данни.

Какво трябва да направя, ако съм в просрочие и не мога да платя вноската?

Ако сте се оказали в ситуация, в която не сте в състояние да погасите вноската, незабавно се свържете с Вашия кредитен експерт, който ще обсъди с Вас възникналата ситуация и ще Ви предложи решение на проблема.